Floria plănuieşte expansiunea afacerii în franciză
Grupul Floria a marcat începutul anului 2017 cu lansarea unui nou magazin în portofoliul rețelei de florării. Primul magazin Floria din cadrul unui mall a fost deschis în ianuarie în AFI Cotroceni. Cu o suprafață de 20 mp, Floria AFI Cotroceni, este o replică a concept store-ului Floria în Stradă, din zona Piața Dorobanți. Locaţia deservește zilnic, pe lângă clienții centrului comercial și un număr de aproximativ 8000 de angajați ai companiilor din cadrul complexului de birouri AFI Park. Pentru deschiderea Floria AFI Cotroceni au fost investiți 50.000 euro, lucrările de amenajare fiind realizate în 6 săptămâni cu ajutorul unei echipe specializate de arhitecți și constructori.
Odată cu lansarea, Floria AFI Cotroceni a adus și oferte speciale clienților, oferind un discout de -15% pentru orice produs achiziționat în prima lună de activitate. Totodată programul Flori pentru acasă, creat în cadrul rețelei de florării Floria În Stradă, continuă și în cadrul Floria AFI Cotroceni. Flori pentru acasă este un proiect demarat din dorința de a încuraja achiziția florilor la fir de către clienți, pentru decorarea căminului propriu și se desfășoară în fiecare săptămână în zilele de vineri, sâmbătă și duminică.
În prezent, Grupul Floria operează platforma de e-commerce Floria.ro, rețeaua de florării - Floria În Stradă, divizia de evenimente speciale - Floria La Evenimente, divizia Floria Vânzare Engros de flori, plante și accesorii florale, precum și Floria Amenajări Peisagere- divizie care a finalizat, în 2016, două proiecte importante în cadrul Park Lake și Veranda Mall. Din mai 2015, Grupul Floria este Furnizor Oficial al Casei Regale a României, pentru buchete și aranjamente florale.
Articole citite
IKEA promovează oportunitatea testării mobilierului în magazinele dotate cu echipamente pentru experimentarea realității virtuale. În paralel, va dezvolta și rețeaua internațională de magazine.
La Belgrad, a fost inaugurat un nou magazin cu brandul de franciză Coincasa. Compania italiană intenționează să se extindă în Croația și Slovenia.
Lanțul asiatic de retail KIODA intenționează să-și extindă rețeaua pe piețele din Europa. Pe harta expansiunii, există țări din Europa Centrală și de Est, printre care și România.
Duka este o marcă comercială cu radacini suedeze, fiind un sinonim pentru magazine unde poti cumpara si mobila bucătăria ta. În plus, in afara de mobila, electrocasnice și textile, Duka ofera - inclusiv o franciza!
Firma cehă ORFA are 5 showroom-uri de mobilă. Catalogul inițial cuprinde pachetul de franciză ce se adresează francizaților, punând accent puternic pe clienți.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Grupul Fornetti a fost desemnat drept cea mai bună rețea europeană de franciză a anului, într-un domeniu unde a concurat cu companii de notorietate.