Bella Italia de România
Așa cum vă povesteam în articolul din 9 mai a.c., povestea brandului Bella Italia a început în 1999, în Brăila, când o pizzerie italiană adevarată era un lucru de mare noutate. Ideea de a lansa un nou concept al francizei Bella Italia și anume Bella Italia - Pizza Expres a venit de-abia în 2016, după cum ne-a declarat francizorul, dintr-o necesitate a pieței, care solicita un proces mai rapid de servire și din dorința de a oferi clienților posibilitatea de a cumpăra chiar și o singură felie de pizza care să fie gata pregătită. Prin acest concept, a fost accelerat procesul de servire, evitându-se astfel nevoia de a face comandă și de a aștepta așa cum se proceda până în acel moment, în restaurantele Bella Italia, când clienții doreau să comande pentru acasă, în sistem take-away sau delivery.
PROFIT system (PS): Care considerați că sunt atuurile principale care vă diferențiază de concurență?
Iulian Zamfir (IZ): “Principalul atu care diferențiază brandul Bella Italia de concurență este rețeta originală Bella Italia, al blatului pufos în interior și crocant la exterior. Acest principal atu a făcut ca dezvoltarea francizei Bella Italia să fie una foarte dinamică. Clienții noștri recunosc de departe savoarea blatului de pizza de la Bella Italia. Ingredientele atent selecționate și proaspete, care se aștern ca într-o simfonie, pe blatul de pizza, fac din aceasta, un produs premium. Un alt atu important este lucrul la vedere, în fața clientului, show-ul pe care pizzarii Bella Italia îl fac, modelând blatul de pizza și, nu în ultimul rând, cuptorul la vedere, toate acestea dând clientului siguranță și încredere asupra calității produselor Bella Italia. Am creat din fiecare locație Bella Italia un loc prietenos, de socializare pentru clienți și Bella Italia este un reper al comunității, un loc de întâlnire pentru familie și prieteni. Sloganul Bella Italia este "Pizzeria familiei tale", adică locul unde îți dorești să îți petreci clipe de neuitat alături de cei dragi.”
PS: Există diferențe majore între anumite regiuni din România în ceea ce privește cerințele clienților și cum veți aborda aceste diferențe?
IZ: “Atâta timp cât produsele Bella Italia respectă standardul de calitate impus de franciza Bella Italia, satisfacția clienților va fi cu siguranță aceeași pe tot cuprinsul țării.”
PS: În ce constă sprijinul pe care îl veți acorda francizaților? Ce ne puteți spune despre Școala Bella Italia – vor participa francizații la cursurile organizate în cadrul Școlii Bella Italia?
IZ: „Primul sprijin constă în efectuarea studiului de piață pentru o posibilă viitoare locație. După alegerea locației, al doilea pas este semnarea contractului de franciză, urmat apoi de efectuarea planului de activități cu termene exacte. Ulterior se stabilește data exactă a deschiderii locației și se realizează instruirea personalului care urmează să lucreze în locație. La deschiderea fiecărei locații, francizatul va fi asistat pe o perioadă de maximum 10 zile, de către specialiștii Bella Italia. Personalul va fi instruit atât la început, până la deschiderea locației, dar și periodic, pe tot parcursul contractului de franciză, în cadrul Școlii Bella Italia.”
PS: Care este profilul ideal al francizatului Bella Italia?
IZ: „Profilurile francizaților pe care îi căutăm sunt diversificate. Viitorii francizați pot fi tinerii care vor să înceapă o afacere și care vor să se ocupe personal de ea sau familiile care au avut sau nu experiență antreprenorială anterior, însă vor să înceapă o afacere mult mai sigură, sub un brand de renume. Pot fi, de asemenea, repatriații care au câștigat bani și experiență și care vor să pună în practică ce au învățat, sub îndrumarea specialiștilor noștri sau pot fi foști angajați din multinaționale, care au câștigat destul de bine și care doresc acum să înceapă o afacere pe cont propriu.”
PS: Care este locația ideală pentru un punct de lucru Bella Italia Pizza Express?
IZ: „Locația ideală pentru un punct de lucru se află în zonele cu trafic pietonal intens din orașele mari. Ar putea fi, de asemenea, în interiorul sau exteriorul centrelor comerciale sau în vecinătățile acestora, gară, aeroport, școli, licee, universități, zone aglomerate de birouri, străzi pietonale aglomerate.”
PS: Care sunt obiectivele de dezvoltare a rețelei de franciză? Câte locații planificați să deschideți în următorii 5 ani? În ce orașe din țară doriți să extindeți rețeaua și care sunt cele prioritare?
IZ: „În următorii 5 ani, vrem să avem un număr de 40 de locații, dintre care o parte să fie în orașele reședință de județ, cu precădere orașele universitare, dar și în orașe mai mici, cu minimum 20 de mii de locuitori. Însă, cel mai important oraș în care dorim să ne extindem este Bucureștiul.”
Mai multe informații privind demararea unei afaceri Bella Italia – Pizza Express, în franciză, sunt prezentate în catalogul de franciza, disponibil atașat. Dacă ai întrebări sau îți sunt necesare mai multe detalii, te rugăm să ne scrii pe adresa de email mcoman@profitsystem.ro și iți vom răspunde cât mai curând posibil.
Articole citite
Sistemul de franciză Bella Italia a dovedit că, prin concepte eficiente și versatile, dificultățile create de pandemie pot fi depășite cu succes.
Lanțul de pizzerii Bella Italia își dovedește din nou eficiența. De această dată este vorba de succesul imediat al unui tânăr, fără experiență antreprenorială, care a deschis o unitate în Ploiești și a avut profit după prima lună.
Franciza Bella Italia ar putea fi prima rețea de restaurante/pizzerie care să ofere clienților săi, în toate locațiile de pe teritoriul României, pizza din aluat fără gluten.
Rentabilitatea conceptului Bella Italia Pizza Express a determinat un francizat ca, într-o perioadă de doar câteva luni, să deschidă nu una, nu două, ci trei locații.
Experiența, seriozitatea și profitabilitatea francizei Bella Italia România, primul astfel de sistem integral autohton în domeniu, face ca noi locații și noi parteneri să apară în mai multe orașe ale țării
Cele mai citite
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...