1st Cafe
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Sunt un cafegiu, nu unul care bea zece cafele pe zi, ci unul care dorește să își bea cafeaua cu prietenii, spunând și ascultând povești; povești pe care le trăiește fiecare din noi, în fiecare zi.
Totul a început ca o joacă... O joacă de oameni mari pe Facebook. În 2013, a treia zi a lui martie am “construit” 1st Cafe, o cafenea virtuală pentru prieteni. A fost locul unde încercam - cu o fotografie care de multe ori reprezenta o cafea sau un ceai - să fur zâmbetul cuiva: un prieten sau prieten al unui prieten, abia trezit din somn.
Joaca a continuat, și am ajuns ca după un an și ceva, cafeneaua să aibă peste 2000 de prieteni.
Atunci am decis că trebuie să îmi duc visul mai departe și să încerc să îmi aduc prietenii din spațiul virtual în cel real.
Îmi doresc ca First Cafe să fie locul în care timpul să curgă pentru fiecare dintre voi așa cum vă doriți, aroma cafelei să vă învăluie, iar îmbietorul ceai să vă bucure simțurile.
Don Gabre
Așa s-a născut visul de a oferi cea mai bună cafea din oraș, împreună cu o varietate largă de răcoritoare, gustări și delicatese. Scopul nostru este să servim nu doar o ceașcă de cafea, ci o experiență memorabilă. De aceea ne dorim să creăm o comunitate în jurul brandului nostru unde clienții noștri să aștepte cu nerăbdare următoarea vizită, simțindu-se energizați, satisfăcuți și apreciați.
Pasiunea pentru cafea
Credem în oferirea celor mai bune preparate din cafea, folosind cele mai bune ingrediente și metode de preparare calificate, pentru a asigura că fiecare sorbitură este o experiență în sine.
Satisfacția clienților
Ne străduim să depășim așteptările clienților noștri, asigurând o experiență memorabilă care să îi remonteze în clipele grele și să le înalțe spiritul.
Inovație
Continuăm să surprindem și să încântăm clienții noștri cu o varietate de răcoritoare și delicatese care să satisfacă cele mai diverse gusturi.
Comunitate
Prețuim comunitatea pe care o servim și ne propunem să construim relații puternice cu clienții noștri, făcând din cafeaua noastră un loc de întâlnire îndrăgit. Sistemul nostru robust de franciză este conceput pentru a facilita succesul, promovând creșterea și prosperitatea comunității noastre. Aceasta întruchipează angajamentul de a ne extinde și de a împărtăși pasiunea noastră pentru cafea și ospitalitate cu un public cât mai larg.
Dragoste
În centrul afacerii noastre se află dragostea pentru ceea ce facem. Infuzăm această pasiune în fiecare ceașcă de cafea pe care o servim. Motto-ul nostru: “Love at First Sip!”.
Unitati personalizate
2: Constanța
Unitati in sistem de franciza
5: Constanța, Brăila, București.
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
Suport în găsirea și validarea spațiului.
Proiectare pentru amenajare (costul proiectului de amenajare este inclus în taxa de franciză).
Instruirea angajaților.
Sortimente variate de produse și furnizori validați.
Prețuri de achiziție negociate la nivel de rețea.
Echipamentele esențiale sunt furnizate în regim de comodat.
Suport continuu înainte și după deschidere.
Promovare activă de marketing.
Investitie totala, asteptari
Cu o taxă de franciză minimă, de numai 3000 €, oferim cea mai avantajoasă formulă de franciză. Suprafața minimă a unei cafenele poate varia în funcție de numeroși factori iar din experiența noastră investiția totală estimată este cuprinsă între 7.000 € și 10.000 € (la nivelul anului 2023).
Cerinte de baza
Spirit antreprenorial.
Pasiune pentru cafea și clienți multumiți.
Informatii despre francizor
Persoana de contact pentru candidati
Răzvan Băra
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.
Un nou trend începe să cucerească întreaga lume. Este vorba despre ceaiul cu bule, iar Crazy Bubble caută francizori români dornici de o investiție profitabilă și de viitor.
Grupul Fornetti a fost desemnat drept cea mai bună rețea europeană de franciză a anului, într-un domeniu unde a concurat cu companii de notorietate.
5 to go lansează în cafenele meniul de toamnă, care va include în premieră o băutură de sezon realizată cu ajutorul inteligenței artificiale: Ginger Caramel Latte.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
România a intrat în topul țărilor cu cel mai mare consum de ciocolată premium din Europa, iar datele oferite de franciza Leonidas susțin această evidență.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cu o notorietate în plină ascensiune, franciza Japanos caută pateneri în marile orașe ale României, țara a adoptat acest concept gastronomic nipon și l-a răspândit pe mai multe meridiane.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.